www.mw2-norway.forumotion.com
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  PortalPortal  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Knife streak! LES FOR FAEN!!

Go down 
+2
Neo
AGreenDuck
6 posters
AvInnlegg
AGreenDuck

AGreenDuck


Antall Innlegg : 16
Join date : 17.01.2010
Age : 29
Bosted : Oslo

Knife streak! LES FOR FAEN!! Empty
PosteTema: Knife streak! LES FOR FAEN!!   Knife streak! LES FOR FAEN!! EmptyFre Jan 22, 2010 9:15 pm

Killstreak rewards teller faen ikke på knife streak!!!!!!!!!!!!!!! Knife og throwing knife er knife streak for faen!!!! Dere har faen ikke 40 og 26 uten killstreak, tipper dere har først 5, predator, så et kill med den, så harrier, da har dere mest sannsynlig 6 i streak (5 i knife streak fortsatt), så tar dere et knife kill, får harrier, ( har dere fuckings 6 i knife streak, 7 i streak!!) så tar sikkert harrieren 3 kills, (Minst 3 altså hvis du er bittelitt rutinert med den ..) Nå har dere 10 i streak, 6 i knife streak .. Så tar enten harrieren et kill (11 streak, 6 i knife streak ..) eller så tar du et knife kill .. (11 streak, 7 knife streak ..) Så kan dere si, heisann! se på meg, jeg har chopper fackings gunner og tror jeg får knife streak ..

Å hvis dere suger balle med harrier og predator har dere kanskje 11 i knife streak .. så ikke kom her å si at dere har 26, 40, fuckings 60 eller noe sånn dritt ..

Måtte bare få det ut .. Razz
Til Toppen Go down
Neo
Admin
Neo


Antall Innlegg : 267
Join date : 08.12.2009
Bosted : Oslo

Knife streak! LES FOR FAEN!! Empty
PosteTema: Re: Knife streak! LES FOR FAEN!!   Knife streak! LES FOR FAEN!! EmptyFre Jan 22, 2010 9:59 pm

Ehm jeg har 40 Wink

Jeg fikk den svarte marioemblemet.

Det som er for at du ikke har noen killstreaks på og får en streak på 10 Wink

Og jo, jeg har 40, lett på domi på sub

Stats: 41 - 1
Til Toppen Go down
https://mw2-norway.norwegianforum.net
Deathsworn999 (Nicolas)

Deathsworn999 (Nicolas)


Antall Innlegg : 35
Join date : 29.12.2009
Age : 28
Bosted : Bergen, Bønes

Knife streak! LES FOR FAEN!! Empty
PosteTema: Re: Knife streak! LES FOR FAEN!!   Knife streak! LES FOR FAEN!! EmptyFre Jan 22, 2010 10:40 pm

haha, det e bra neo 40 med knife er søren meg sick Very Happy
Til Toppen Go down
http://Mw2-norway.forumotion.com
Hankockk

Hankockk


Antall Innlegg : 30
Join date : 30.12.2009

Knife streak! LES FOR FAEN!! Empty
PosteTema: Re: Knife streak! LES FOR FAEN!!   Knife streak! LES FOR FAEN!! EmptyFre Jan 22, 2010 11:13 pm

kan skje du skal tenke over at det er mange sykt skilla folk her før du slenger med leppa gutten min Very Happy
Til Toppen Go down
Neo
Admin
Neo


Antall Innlegg : 267
Join date : 08.12.2009
Bosted : Oslo

Knife streak! LES FOR FAEN!! Empty
PosteTema: Re: Knife streak! LES FOR FAEN!!   Knife streak! LES FOR FAEN!! EmptyFre Jan 22, 2010 11:14 pm

Godt sagt Wink
Til Toppen Go down
https://mw2-norway.norwegianforum.net
AlekTry
Admin
AlekTry


Antall Innlegg : 67
Join date : 08.12.2009
Bosted : Oslo

Knife streak! LES FOR FAEN!! Empty
PosteTema: Re: Knife streak! LES FOR FAEN!!   Knife streak! LES FOR FAEN!! EmptyFre Jan 22, 2010 11:16 pm

Haha ja enig med alle unntatt AGreenDuck xP

Kom litt hardt Razz
Til Toppen Go down
AlekTry
Admin
AlekTry


Antall Innlegg : 67
Join date : 08.12.2009
Bosted : Oslo

Knife streak! LES FOR FAEN!! Empty
PosteTema: Re: Knife streak! LES FOR FAEN!!   Knife streak! LES FOR FAEN!! EmptyFre Jan 22, 2010 11:18 pm

Jeg har en ordentlig "knifestreak", dvs UTEN killstreaks på 26 I think Razz
Til Toppen Go down
AGreenDuck

AGreenDuck


Antall Innlegg : 16
Join date : 17.01.2010
Age : 29
Bosted : Oslo

Knife streak! LES FOR FAEN!! Empty
PosteTema: Re: Knife streak! LES FOR FAEN!!   Knife streak! LES FOR FAEN!! EmptyLør Jan 23, 2010 12:33 am

Mener egentlig ikke folk i denne klanen her .. Razz ikke sånn spesielt ihvertfall .. Men det er altfor mange som sier det Wink
Til Toppen Go down
Neo
Admin
Neo


Antall Innlegg : 267
Join date : 08.12.2009
Bosted : Oslo

Knife streak! LES FOR FAEN!! Empty
PosteTema: Re: Knife streak! LES FOR FAEN!!   Knife streak! LES FOR FAEN!! EmptyLør Jan 23, 2010 2:36 am

Vi slo xN BTW
Til Toppen Go down
https://mw2-norway.norwegianforum.net
crispo999

crispo999


Antall Innlegg : 78
Join date : 30.12.2009
Bosted : Bergen, Fyllingsdalen

Knife streak! LES FOR FAEN!! Empty
PosteTema: Re: Knife streak! LES FOR FAEN!!   Knife streak! LES FOR FAEN!! EmptyLør Jan 23, 2010 2:49 am

tidi dette. kan innrømme at uten killstreak hadde jeg vært ute og kjøre for lengst Razz
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/kristoffer.davidsen
AGreenDuck

AGreenDuck


Antall Innlegg : 16
Join date : 17.01.2010
Age : 29
Bosted : Oslo

Knife streak! LES FOR FAEN!! Empty
PosteTema: Re: Knife streak! LES FOR FAEN!!   Knife streak! LES FOR FAEN!! EmptyLør Jan 23, 2010 12:26 pm

Neo skrev:
Vi slo xN BTW

Haha Razz nice !

Edit: Og Hankockk Razz jeg kjenner de fleste gutta i denne klanen ganske mye bedre enn du tror Wink og det var liksom ikke for å si til folk i klanen at de suger eller no .. Det var mer for å forklare, brukte bare litt ''grove'' ord Wink
Til Toppen Go down
Sponsored content





Knife streak! LES FOR FAEN!! Empty
PosteTema: Re: Knife streak! LES FOR FAEN!!   Knife streak! LES FOR FAEN!! Empty

Til Toppen Go down
 
Knife streak! LES FOR FAEN!!
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
www.mw2-norway.forumotion.com :: For Dere Medlemmer :: Diskusjon - Skriv Ønsket Tema-
Gå Til: